Az MTV megölte a rádiókat, a MySpace megölte az MTV-t, a Facebook pedig végzett a MySpace-szel, ahogy szinte az összes többi közösségi oldallal. Némelyikért ugyan egyáltalán nem kár, a MySpace-t viszont nagy hiba lett volna veszni hagyni. Az egykor rendkívül népszerű és oly sok zenekarnak segítő oldal most feltámadni látszik poraiból, de legalábbis nagy újítások történtek rajta.
Az MTV megölte a rádiókat, a MySpace megölte az MTV-t, a Facebook pedig végzett a MySpace-szel, ahogy szinte az összes többi közösségi oldallal. Némelyikért ugyan egyáltalán nem kár, a MySpace-t viszont nagy hiba lett volna veszni hagyni. Az egykor rendkívül népszerű és oly sok zenekarnak segítő oldal most feltámadni látszik poraiból, de legalábbis nagy újítások történtek rajta.
Lecserélték a logót is, de szerencsére nem ez a legnagyobb újítás. A MySpace vesztét pont az okozta, hogy a felhasználók itt élhették ki leginkább kreatív hajlamaikat a közösségi oldalak közül, ezért némelyik profilon több kép, videó, csillogó-villogó animáció volt, mint Tokyo utcáin. Ezek az oldalak még egy jobb gépet is le tudtak fagyasztani, ezért először csak mellőztük egymás nézegetését, majd mindenki áttért a sokkal áttekinthetőbb és gyorsabb Facebookra. Az állapotfrissítéseket például nagyon nehezen lehetett csak követni, de hát a MySpace-t nem is ezért szerettük. Az új felület sokkal áttekinthetőbb lett, megjelent egy Facebookhoz hasonló fal, ami most elég üres, miután már csak mutatóban akad aktív felhasználó. De ezzel nincs is baj, közösségi oldalnak a Facebook tökéletes, a MySpace-t használjuk arra, amire való, vagyis zenekarok nézegetésére, zenészekkel való kapcsolattartásra. A MySpace fénykorában ezrével tűntek fel az új bandák, köztük olyanok is, mint az oldal legnagyobb felfedezettjének tekinthető Arctic Monkeys. Ismerőseink profilján napról napra új zenékkel találkozhattunk, és ez volt az, amit leginkább szeretni lehetett ezen az oldalon. A Facebook sajnos ilyesmire nem alkalmas, ezért a zenei színtér kiüresedése, legalábbis a zenekarok megcsappant száma azt mutatja, hogy igenis szükség volt a MySpace-re.
A megújult MySpace-en a zenekari oldalak is sokkal áttekinthetőbbek lettek, a last.fm-hez hasonlóan oldalt választhatunk, hogy mit akarunk megtudni az adott előadóról. A felület viszont nem a legjobb választás, az új Twitterhez hasonlóan ez is elég lassú tud lenni, főleg görgetésnél. Az üzenőfal szintén elég nehézkesen működik. A másik negatívum a kaotikus nyitóoldal, ahol befogadhatatlan mennyiségű információt kapunk, közöttük jó sok reklámmal. De hát valamiből pénzt kell szereznie a veszteséges oldalnak. A Facebookot senki ne hagyja ott az új MySpace miatt, zenék felfedezésére viszont erősen ajánljuk. Hamarosan pedig megjelenik az eddig nagyon hiányzó iPhone és Android alkalmazás is.