A CSS-t debütlemezük után sokan hajlamosak voltak besorolni a 'new rave' zenekarok közé. Azóta kitisztult a kép, hogy mi a new rave, és mi nem az, és a CSS nem az, még akkor sem, ha az első lemez egy főként elektronikus anyag, vidám szövegekkel, melyekben például Paris Hilton is megkapja a magáét a neki címzett dalban. A Donkey viszont egészen más, az elektronika háttérbe szorul, a gitár nagyobb szerepet kap, ahogy az az első kislemez, a Rat Is Dead (Rage) meghallgatásakor rögtön kiderül. De egyáltalán nem sikerült rosszul a váltás, sőt, ez a dal talán az eddig legjobb számuk, és a Left Behind sem sokban marad el tőle. Teljesen más, érettebb hangzása van az egésznek, mint a zenekar nevét viselő Cansei de Ser Sexy-nek volt. Sokaknak persze nem tetszik, hogy a számok kevésbé aktuálisak, inkább visszafele, és nem előre tekintenek, new rave helyett new wave-et kapunk a nyolcvanas évek hangzásának megfelelően, de azért valószínűleg ők is fognak találni nekik tetsző dalokat a lemezen, melynek emellett sajnos van néhány felejthetőbb pillanata is.
9